۲۰ اتوبوس شعبه سیار اخذ رأی در مشهد شدند شهربازی پارک ملت مشهد با ۲۶ وسیله بازی بازگشایی شد (۸ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۲ قاچاقچی مسافرنما با بیش از ۱۰ کیلو موادافیونی در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) دعوت شهردار مشهد از زائران و مجاوران امام رضا(ع) برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به حضور در انتخابات ریاست جمهوری تمام واحد‌های اقامتی مشهد هیچگونه افزایش قیمتی در تابستان نخواهند داشت فوت پاکبان مشهدی براثر بی‌احتیاطی یک موتورسوار (۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۷۹۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری مشهد، مهیای نهضت جدید آسفالت ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در برخی مناطق خراسان رضوی | ماندگاری هوای خنک تا صبح روز سه‌شنبه (۵شهریور۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۱۱۸۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در برخی مناطق خراسان رضوی | ماندگاری هوای خنک تا صبح روز سه‌شنبه (۵شهریور۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به کاهش دما، گفت: با فعالیت سامانه بارشی همچنان شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق استان هستیم.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی استان با فعالیت سامانه بارشی ضمن بهبود کیفیت هوا، افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا این سامانه از استان خارج خواهد شد و از شدت و سرعت وزش باد کاسته می‌شود، افزود: کاهش دما و ماندگاری هوای خنک تا صبح روز سه‌شنبه در سطح استان ادامه دارد.

گفتنی است؛ احتمال بارش برای مشهد نیز وجود دارد. در روز گذشته از ایستگاه باران‌سنج فرودگاهی مشهد ١.٩میلیمتر و از ایستگاه باران‌سنج فرامرز عباسی ١٣میلیمتر بارش گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته ریوش با ١٣درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ٣٩درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان سرخس و سبزوار با سرعت ٧٩کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین میزان بارندگی از شهرستان قوچان به میزان ۶.۴میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت کلان‌شهر مشهد نوسانات دمایی ٣۴ و ١٨درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٧درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٧درجه خواهد رسید. 

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد٧٣ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های الهیه، کریمی، مفتح، سمزقند و سرافرازان در شرایط ناسالم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->